قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی  نیکان دکور

کابران گرامی کلیه اصول و قوانین فروشگاه اینترنتی نیکان دکور  منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده است.

هزینه ها و روشهای ارسال :

تهران ، و شهرستان  پردازش و ارسال سفارش طبق  بازه زمانی ۵ الی ۱۵ روز کاریصورت خواهد پذیرفت.
لازم به ذکر است ، پرداخت بصورت اینترنتی  انجام میگیرد .

  • توجه : منظور از شهر تهران مناطق ۲۲ گانه است.

هزینه ارسال برای شهر تهران و شهرستان حداقل ۴۰ هزار تومن و بسته به حجم و وزن بسته تا ۱۵۰ هزار تومن است.

ثبت ، پردازش و ارسال سفارش کالا در روزهای کاری ، شنبه تا پنجشنبه هر هفته به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است. و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.

کلیه سفارش های ثبت شده در فروشگاه اینترنتی نیکان دکور  به وسیله مدیر سیستم بررسی شده و فاکتور می شود .سپس در صف پردازش قرار میگیرند.

تمامی ارسال ها  5 الی 15 روز کاری زمان خواهد برد. و بدلیل شعب و شرکت های تامین کننده  متعدد در سراسر  ممکن است سفارش مشتری طی دو یا چند مرحله بدست مشتری برسد .

  • لازم به ذکر هست  در چند مرحله رسیدن سفارش شما تاثیری در هزینه ارسال نخواهد داشت و این هزینه به عهده نیکان دکور خواهد بود .

فروشگاه اینترنتی  نیکان دکور همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده نهایت دقت و تلاش خود را می نماید.

با وجود این در صورتی که موجودی محصولی از فروشگاه به پایان برسد و یا محصول ، دچار تغییر قیمت لحظه ای شود ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری ،حق کنسل کردن آن سفارش یا بازگرداندن وجه سفارش به مشتری ، برای فروشگاه اینترنتی نیکان دکور  محفوظ است. و یا مشتری می تواند جای کالای به اتمام رسیده محصول دیگری را جایگزین کند .

فروشگاه اینترنتی نیکان دکور مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توفق سفارش گیری جدید ، اقدام و فروش خود را متوقف کند. و کلیه سفارش های ثبت شده قبل از سفارش گیری ، پردازش و ارسال می شود.

حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیل مانند اتمام موجودی کالا یا به روز رسانی سایت ‌nikan.decor و قیمتها بدون اطلاع قبلی ، برای فروشگاه اینترنتی نیکان دکور محفوظ است.

همچنین مشتریان به جهت اطلاع از موجودی و قیمت های بروز و نهایی شدن خرید از طریق تماس تلفنی از موجودی و قیمت ، اطمینان حاصل کنند.

نیکان دکور  مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا ، عدم پاسخگویی مشتری بدون اطلاع قبلی، برای نیکان دکور  محفوظ است.

مشتریان محترم بجهت سهولت خرید حتما قبل از انجام خرید و ثبت سفارش از طریق پیام رسان واتس آپ و یا دایرکت اینستاگرام  از موجودی کالا و پاسخگویی و مشاوره کارشناسان نیکان دکور  اطمینان حاصل نمایند.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت نیکان دکور  ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای نیکان دکور  محفوظ است. نیکان دکور  در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت نیکان دکور  میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

پرداخت کارت به کارت

کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق Gateway نیکان دکور  را ندارند میتوانند وجه سفارش خود را از طریق کارت به کارت به شماره حساب های اعلام شده انجام دهند . جهت پرداخت به صورت کارت به کارت میتوان از دستگاههای ATM عابر بانک و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده کرد.

سفارشهایی که از طریق تیباکس یا باربری ارسال می‌شوند. وجه کالا باید تماما تسویه گردد . و فقط هزینه ارسال زمان تحویل به مامور پرداخت گردد.

تمامی ارسال ها  5 الی 15 روز کاری زمان خواهد برد. و بدلیل شعب و شرکت های تامین کننده  متعدد در سراسر  ممکن است سفارش مشتری طی دو یا چند مرحله بدست مشتری برسد .

  • لازم به ذکر هست  در چند مرحله رسیدن سفارش شما تاثیری در هزینه ارسال نخواهد داشت و این هزینه به عهده نیکان دکور خواهد بود .

رویه های بازگرداندن کالا :

هدف نیکان دکور  همواره رضایت و آرامش خاطر مشتریان بوده است و در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. باوجوداین ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

اگر کالای خریداری شده دارای ایراد یا اشکال فنی باشد خریدار فرصت دارد از زمان تحویل کالا تا پایان روز کاری به  واحد پشتیبانی  اطلاع دهد بدیهی است استفاده از این سرویس تنها درصورتیکه کالا در کارتن یا جعبه اصلی نیکان دکور  بازگردانده شود امکانپذیراست.

هرگونه تغییرات و مخدوش نمودن بر روی کارتن یا جعبه اصلی کالا امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد . اشکال فنی و ظاهری شامل شکستگی ، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود شامل رویه بازگشت کالا نمیشود . استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی ، نصب و راه اندازی ، تنظیمات ، کاربرد غیرمعمول ، نگهداری و استفاده غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا
(قیدشده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود .

نکته مهم : برای خریداران محترم  لوازم برقی  لازم است  که در حضور مامور  ارسالی محصول توسط خود مشتری چک شود سپس تحویل گرفته شود . تمامی محصولات قبل از بسته بندی کاملا چک میشوند و پس از  حصول اطمینان از سالم بودن بسته بندی و ارسال میگردد. لذا چنانچه بعد از تحویل کالا هر اتفاقی برای محصول افتاده باشد محصول به هیچ عنوان مرجوع نمیشود .

اگر کالای خریداری شده ازنظر مشخصات ، ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد :
اگر کالای خریداری شده با اطلاعات در سایت مغایرت داشته باشد خریدار میبایست طی ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالا واحد پشتیبانی را در جریان موضوع جهت اقدامات لازم قرار دهد.

اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درجشده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ممکن است در پارهای جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا ، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است .

تمامی ارسال ها  5 الی 15 روز کاری زمان خواهد برد. و بدلیل شعب و شرکت های تامین کننده  متعدد در سراسر  ممکن است سفارش مشتری طی دو یا چند مرحله بدست مشتری برسد .

  • لازم به ذکر هست  در چند مرحله رسیدن سفارش شما تاثیری در هزینه ارسال نخواهد داشت و این هزینه به عهده نیکان دکور خواهد بود .

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود :

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد ، هیچگونه دخل و تصرف ، باز کردن
بسته بندی اولیه ، پلمپ ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینگ ، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از
کالا استفاده نشده باشد .
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد ، باید هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی  اطلاع داده شود . اگر پس از دریافت
کالا مشتری از خرید خود منصرف شود ، حداکثر تا ۲۴ ساعت باید انصراف خود را به واحد پشتیبانی  اطلاع
دهد . در این حالت برگرداندن کالا پس از تائید کارشناس خدمات پس از فروش ، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا
باز نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود . همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد ،
بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامیست .

  • لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی نمیتوانند باز پس داده شوند ، از شمول این بند خارج هستند .

هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا ، حتی دربسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد . همچنین در صورت انصراف از خرید ، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود .
با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حملونقل معتبر به انتخاب کاربر و
اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل ونقل است و نیکان دکور  در مسیولیتی بعد از تحویل کالا به باربری ندارد .

طریقه بازگرداندن کالاها با ضمانت 1 روز بازگشت کالا

آیا میتوانم محصول را بازگشت دهم؟ شما میتوانید تا ۱ روز پس از دریافت سفارش خود، آن را مرجوع نمایید .

دلایل مرجوعی کالا میتواند شامل یکی از موارد زیر باشد:

کالای دریافت شده اشتباه بوده و یا اقلام سفارش به صورت کامل تحویل داده نشده باشند . محصول دارای عیب و نقص باشد .
تاریخ انقضای محصول و یا مدتزمان ضمانت کالا به پایان رسیده باشد .

شرایط پذیرش کالای برگشتی چیست؟

در صورت تغییر نظر مشتری درباره خرید کالا، محصول باید دربسته بندی اصلی خود قرارگرفته و مهروموم بسته بندی باز نشده باشد .
محصول مطابق شرایط اولیه ( هنگام تحویل کالا ) بوده و مورد استفاده قرار نگرفته باشد محصول آسیب دیده ناشد .
بازگشت مبلغ پرداخت شده به چه صورت است؟
نیکان دکور  تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا مبلغ مورد نظر را تا ۵ الی ۱۰ روز کاری و تایید و پردازش توسط حسابداری  پس از دریافت کالای برگشتی به حساب مشتری واریز نماید .
در صورت خرید از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی بانکی ، مبلغ برگشتی بصورت خودکار به حساب مورد استفاده هنگام پرداخت آنلاین ، واریز میشود .

مراحل بازگشت کالا چیست ؟

ابتدا  مشکل خود را از طریق پیام رسان واتس آپ با ما در میان بگذارید .
پس از دریافت درخواست بازگشت کالا  هماهنگی های لازم با مشتری انجام خواهدشد.
کارشناسان نیکان دکور  پس از دریافت کالا شروع به بررسی دلایل بازگشت کالا ( بیان شده توسط مشتری ) خواهند کرد .
اگر دلایل بازگشت کالا مورد قبول شرکت سازنده کالا باشد اقدامات موردنیاز برای بازگشت مبلغ پرداختی، طی ۳ روز الی ۱۰ روز کاری انجام خواهد شد.
اما اگر دلایل بازگشت کالا موردقبول واقع نشده و یا با محصول بازگشتی مغایرت داشته باشد محصول به مشتری پس داده میشود .

کالا را چطور ارسال کنیم :

لطفاً قبل از هر اقدامی، با واحد پشتیبانی و در پیام‌رسان واتساپ با ما  در ارتباط باشید . از ارسال کالا بدون هماهنگی  جداً خودداری فرمایید. چنان چه محصول بدون هماهنگی و تایید بازگردانده شود . بسته برگشتی تحویل گرفته نخواهد شد و مجدد برای مشتری مرجوع میگردد .

تمامی ارسال ها  5 الی 15 روز کاری زمان خواهد برد. و بدلیل شعب و شرکت های تامین کننده  متعدد در سراسر  ممکن است سفارش مشتری طی دو یا چند مرحله بدست مشتری برسد .

  • لازم به ذکر هست  در چند مرحله رسیدن سفارش شما تاثیری در هزینه ارسال نخواهد داشت و این هزینه به عهده نیکان دکور خواهد بود .