قوانین و مقررات حریم خصوصی

فروشگاه آنلاین نیکان دکور  برای خرید و ثبت سفارش اطلاعاتی را از کاربران درخواست میکند تا بتواند خدماتی ایمن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل موردنیاز است.

فروشگاه نیکان دکور  ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وبسایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسالشده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، نیکان دکور  میتواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. نیکان دکور  هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.

نیکان دکور  همانند سایر وب سایتها از جمعآوری IP و کوکیها استفاده میکند، اما پروتکل، سرور و لایههای امنیتی نیکان دکور و روشهای مناسب مدیریت دادهها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسیهای غیرقانونی جلوگیری میکند.

نیکان دکور  برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.